Reinier en Claire telen biologische groenten op hun velden in en rond Kesselt, Limburg.
Ze verkopen hun groenten aan particulieren en aan restaurants, zoals Harry's in Maastricht.
Met een ophaalpunt in een bakkerij en leveringen aan restaurants is het met het kleine team belangrijk georganiseerd te blijven, zonder tijd te verliezen.
Calabi is hun ideale partner. Op het platform komen alle bestellingen samen. Pakbonnen, kistkaartjes, betalingen, facturen: alles gaat nu vanzelf. Zo worden kostbare uren in de week bespaard, die nu weer op het veld worden besteed!
Julie en haar team begonnen zes jaar geleden een van de eerste regeneratieve boerderijen in de buurt van Antwerpen.
Ze verkopen met een CSA model aan particulieren, en in bulk aan restaurants en cafe's.
Het team staat het liefste op het veld. Calabi helpt hen daarbij, door alle randzaken te automatiseren. Hun klanten vinden het veel eenvoudiger te zien wat er beschikbaar is. En dat zien ze terug: er wordt vaker en meer besteld!
Filip teelt het jaar door biologische groenten, die hij verkoopt in zijn hoevewinkel, en aan korte keten klanten.
Orders organiseren, pakbonnen, kistkaarten en facturen maken: het zijn niet zijn hobby's.
Geen probleem, want Calabi doet dit nu voor hem. Zo kan Filip zich concentreren op zijn prei, asperges en de kippen.
Yassine runt een kleinschalig kombuchabedrijf in Antwerpen. Hij verkoopt aan particulieren met leveringeren in de bakfiets. En aan restaurants en bars in het centrum.
Bestellen ging via whatsapp en instagram, en als eenmansoperatie kreeg hij moeite zijn verkoop te organiseren, zonder focus op zijn creaties te verliezen.
Calabi helpt hem organiseren, en geeft zijn producten de professionele uitstraling die voor zijn sterke merk van belang is.
Kathleen en Bruno werken part-time keihard om op een ecologische, net-zero manier de mooiste en eerlijkste bloemen te leveren.
Ze verkopen aan particulieren met een abonnementsformule, maar leveren ook aan bloemisten.
Voorheen werkten ze met excel, whatsapp en emails. Met Calabi werkt alles veel efficiënter voor hen, en voor hun klanten. Ze zien dit direct terug in meer, grotere bestellingen, en snellere opvolging van betalingen.